Real estate

00995-555395808

 

Technical

00995-595369098 

 

Email

yourapartment

all ads

 

قوانین

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
  • به منظور تسهیل و تسریع فرآیند انتشار آگهی‌ها، ممکن است در مواردی بر اساس قوانین، متن یا عنوان آگهی شما را به طور جزئی تغییر دهیم. همچنین این سایت مجاز است هرگونه پیام، آگهی و یا عکسی که به این سایت ارسال می‌کنید یا هر حساب کاربری و اطلاعات دیگری که مربوط به شما یا ایجاد شده توسط شما باشد را هر زمان و به هر شکلی که ضروری بداند حذف نماید.
  •  چنانچه از ناحیه مراجع ذیصلاح قانونی دستور حذف آگهی صادر شده باشد، سایت فوراً اقدام به حذف آگهی می‌نماید. همچنین در صورتی که گزارش تخلف کاربران نسبت به آگهی بیشتر از 5 مورد باشد، به صلاحدید خود ممکن است اقدام به حذف آگهی نماید. در دو فرض اخیر ما هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال بازپرداخت هزینه‌های پرداختی بابت آگهی حذف شده به کاربر نداریم.
  • آگهی‌دهندگان با ثبت آگهی خود تأیید می‌کنند که آگهی ایشان واقعی است و تمام مسئولیت هرگونه اقدام غیرقانونی به عهده خود ایشان است و این سایت هیچ مسئولیتی ندارد.
  • هرگونه استفاده از این سایت به معنی پذیرفتن شرایط مندرج در این سایت است. yourapartment.ir هیچ توافقی با کاربران خارج از این شرایط ندارد. شرایط زیر مربوط به کسانی است که به هر شکلی از آگهی‌های منتشر شده‌ٔ دیوار استفاده می‌کنند.
  • تلاش ما، نشر آگهی‌ها با اطلاعات صحیح و درست است اما نمی‌تواند صحت آگهی‌ها را تضمین نماید و هیچ‌گونه تعهد یا مسئولیتی در قبال آگهی‌ها برعهده نمی‌گیرد.
  • مسئولیت استفاده از آگهی‌های این سایت بر عهدهٔ شماست و هیچ تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیرمستقیم و کیفرى، ناشى از دسترسى و استفادهٔ شما از این سایت ندارد.
  • این سایت هیچ قرارداد، تعهدنامه یا سندی را با آگهی‌دهندگان حقیقی یا حقوقی منعقد نمی‌کند. کاربرانِ در هر لحظه قادر به ویرایش آگهی خود هستند، بنابراین، هیچ‌گونه مسئولیتی را در قبال هر نوع آگهی درج شده در سایت نمی‌پذیرد و صرفاً مطالب درج شده توسط کاربران را نمایش می‌دهد.
  • مسئولیت استفاده از هرگونه متن، پیام، توضیح، اطلاعات، عکس، مشخصات تماس و موارد مشابه که ارسال می‌شود یا در آن قرار می‌گیرد، شامل بازتولید، افشاء، مخابره، نشر و پخش آن بر عهدهٔ فرستنده اطلاعات است.
  • این سایت مختار است هر گونه پیام، آگهی یا عکسی که به این سایت ارسال می‌کنید یا هر حساب کاربری و اطلاعات دیگری که مربوط به شما یا ایجاد شده توسط شما باشد را هر زمانی و به هر شکلی که ضروری بداند حذف نماید.
  • مسئولیت هر لینک، مطلب و ادعایی مربوط به سایت که به واسطه‌ٔ اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر در سایت، بلاگ یا شبکه‌های اجتماعی و باقی رسانه‌ها منتشر می‌شود، با خود این افراد است و مسئولیتی در قبال آنها نداریم.
  • آگهی‌های سایت با هزینه‌ٔ گردانندگان سایت جمع‌آوری، نظارت، مرتب‌سازی و توزیع شده است و حق حذف آگهی‌ها در هر زمان به ارسال‌کننده آگهی داده شده است. استفاده کننده از سایت حق کپی‌برداری از اطلاعات آگهی‌دهنده، نوشتار و تصاویر آگهی‌های ارسال شده به دیوار را چه به شکل دستی و یا خودکار نخواهد داشت و انجام این موارد پیگرد قانونی دارد. 

 

 

shopping online

working hour

monday 08:00 AM - 10:00 PM
tuesday 08:00 AM - 10:00 PM
wednesday 08:00 AM - 10:00 PM
thursday 08:00 AM - 10:00 PM 
friday 08:00 AM - 10:00 PM
call 555395808- 595369098 

 

Please publish modules in offcanvas position.

    

paypal acoount